mandag den 19. august 2013

Afrejse

Dagen nærmer sig for afrejse. Jeg er ved at være godt spændt. I morgen klokken 06.10, skulle Henriette og jeg meget gerne sidde i en flyver på vej mod Frankfurt.
Fra Frankfurt af går turen direkte mod de sydligere himmelstrøg og Addis Ababa.

I Addis Ababa står der en og venter på os i lufthavnen, når vi engang er kommet igennem og har fået visum. Han vil så vise os der hvor vi skal bo, og sørge for at vi får handlet ind den første gang.


Af de vigtigste ting jeg har pakket kan nævnes:
3 fodbolde
1 håndbold
1 volleyball
1 disc
3 sæbeboble dimser
2 malebøger
15 farveblyanter
og massere andet

Vi skal nok få det sjovt :)


I går var jeg så heldig at have besøg af en masse venner herhjemme, som en slags afsked. Jeg var rigtig glad for at have besøg af så mange. Tidligere på ugen var jeg også i sommerhus med nogle af mine klassekammerater, også som et slags farvel. 

Det er super fedt at have nogen at sige farvel til når man rejser. Nogen der betyder noget for en. Det er jeg rigtig glad for.

Jeg glæder mig næsten lige så meget til at komme hjem igen til alle disse herlige personer, som jeg glæder mig til at komme til Etiopien.
I dag mailede jeg godt med nogle danske missionærer som er bosat i Addis Ababa, og Henriette og jeg har fået lov til at besøge dem, så helt at snakke dansk glemmer vi nok ikke. Det er nok også godt nok til når vi skal vende hjem igen ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar