mandag den 12. august 2013

Kursus

Den nærmer sig, dagen hvor jeg skal afsted. 8 dage siger tællingen på kalenderen. Der skal pakkes og det sidste tandlæge besøg skal lige overstås.

I sidste uge var jeg på kursus, og de sidste ting blev aftalt, forventninger blev afstemt og de sidste forberedelser gjort. På kurset lærte jeg:

Jeg står over for selv at skulle lave al mad, have 50 tvillinger i en klasse(sådan kan de i hvert fald synes i starten), 30 forskellige sygdomme at passe på og jeg må leve med svigtende strøm og internet.
På den anden side, og her er græsset heldigvis grønnere, kommer jeg til en meget rig kultur, venlige og passionerede mennesker, prøver at stå på egne ben, lege med en masse børn, lære en masse ting om mig selv og indgå i etiopiernes hverdag.  

Jeg tror det bliver en kæmpe oplevelse at komme afsted, og jeg glæder mig rigtig meget, men samtidig er jeg også en smule nervøs.


Ovenover ses et billede med alle de dejlige mennesker jeg var på kursus med, inklusiv Henriette, som jeg skal rejse sammen med. Tak for et super fedt kursus til alle dem, og jeg ønsker dem alle en god tur til de lande de hver især rejser til. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar